تجهیزات آبمیوه و بستنی

بهترین دستگاه پاتیل پخت شیر با شرایط اقساطی

دستگاه پاتیل پخت شیر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تجهیزات لبنیاتی‌هاست که با نام‌های دیگر نظیر دستگاه شیر پز، شیرجوش صنعتی، دیگ پخت شیر و دستگاه پخت شیر شناخته می‌شود. این دستگاه به دلیل ساختار پیشرفته‌ای که دارد به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند حجم زیادی از شیر را به دور از تمام میکروب‌، باکتری و آلاینده‌های مضر بپزند.

پخت شیر با استفاده از این دستگاه‌ها، این نوشیدنی مقوی را برای تولید انواع محصولات لبنی آماده می‌کند. روش حرارت‌دهی در این دستگاه‌ها به شکل غیرمستقیم بوده که باعث می‌شود تا شیر در یک دمای مناسب به نقطه جوش برسد. امروزه تنوع دستگاه‌های پاتیل پخت شیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته است که کسب و کارهای اقتصادی برای اینکه بتوانند بهترین آنها را خریداری کنند، باید به نیاز محیط کاری خود توجه داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین دستگاه پاتیل پخت شیر بپردازیم لذا در صورتی که می‌خواهید بهترین و متناسب‌ترین دستگاه را برای خرید خریداری کنید، کافی است تا پایان همراه ما باشید.

معرفی بهترین دستگاه‌های پاتیل پخت شیر

با توجه به اینکه دستگاه‌های پاتیل پخت شیر دارای ابعاد و اندازه‌های مختلف هستند، محیط‌های خدماتی برای اینکه بتوانند به بهترین شکل شیر خام را بپزند، نیاز به شناخت بهترین دستگاه‌های پاتیل پخت شیر دارند. در این بخش می‌خواهیم به بررسی بهترین دستگاه‌های پاتیل پخت شیر بپردازیم تا در نهایت افراد بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند:

1. پاتیل پخت شیر دو جداره هرمز

شیر خام در صورتی که برای مدت زمان زیادی در فضای آزاد باقی بماند، به سرعت فاسد می‌شود. از این رو بسیاری از کسب و کارهایی که با شیر سر و کار دارند، برای اینکه بتوانند حجم زیادی از شیر را به دور از آلودگی بپزند، نیاز به خرید دستگاه پاتیل پخت شیر دارند. پاتیل پخت شیر دو جداره هرمز یکی از بهترین محصولات بازار است که از ویژگی‌های منحصر به فرد تشکیل شده است. این دستگاه دارای ورق داخلی 2 میل است که باعث می‌شود تا کیفیت بدنه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

همزن گیربکسی قرار گرفته شده در این محصول برای هم‌زدن اتوماتیک شیر در حین پخت کاربردی است. یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید دستگاه پاتیل پخت شیر، طراحی آن است. طراحی مناسب باعث می‌شود تا استفاده کنندگان بتوانند از شیر تخلیه به شکل آسان برای تخلیه سیالات درون مخزن استفاده کنند.

پاتیل پخت شیر دو جداره هرمز دارای حجم و اندازه مخزن 200، 300 و 500 لیتر است که باعث می‌شود تا دامداری‌ها و فروشگاه‌های لبنیاتی متناسب با نیاز خود یکی از بهترین ابعاد دستگاه را انتخاب و خریداری کنند. این دستگاه برای گرم کردن آب، پخت حلیم، سمنو و… نیز کاربردی است. کیفیت متریال به کار رفته در تولید این دستگاه به گونه‌ای است که برند هرمز این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه کرده است تا خریداران با خیال راحت بتوانند این محصول را انتخاب کرده و از آن برای پخت شیر خام استفاده کنند.

2. پاتیل پخت شیر استوانه اورجینال آیس

از دیگر دستگاه‌های پاتیل پخت شیر، دستگاه استوانه‌ای شکل آیس است که با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک تولید و به بازار عرضه شده است. برند آیس در تولید این دستگاه ظرفیت‌های مختلف را در نظر گرفته است. خریداران می‌توانند ابعاد و اندازه 100، 200، 300، 400، 500 و 600 لیتری این دستگاه را به راحتی تهیه کنند.

از لحاظ طراحی می‌توان گفت که استوانه‌ای بودن شکل دستگاه باعث شده است تا خریداران بتوانند در فضای کوچک نیز این محصول را جای دهند. همزن دستگاه از نوع گیربکسی است که می‌تواند در هنگام کار به راحتی و با قدرت بالا، شیر را هم بزند. ویژگی‌های متعددی در این دستگاه گنجانده شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به وجود کیفیت ساخت بالا، همزن گیربکسی، مشعل باکیفیت، شیرتخلیه درجه یک و… اشاره کرد.

این دستگاه توسط برند آیس تولید شده است لذا قطعات محصول در صورت نیاز به راحتی قابل تهیه است. افرادی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید یک دستگاه پاتیل پخت شیر باکیفیت در ابعاد و اندازه‌های مختلف دارند، می‌توانند با بررسی ویژگی‌های ساختاری این دستگاه، با گارانتی و خدمات پس از فروش، پاتیل پخت شیر استوانه‌ای اورجینال آیس را خریداری کنند.

3. پاتیل پخت شیر 300 لیتر بابک ماشین

پاتیل پخت شیر 300 لیتری بابک ماشین یک دستگاه صنعتی است که برای جوشاندن و گرم کردن شیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی از موارد افراد می‌توانند آب را نیز درون دستگاه گرم کرده یا به نقطه جوش برسانند. ظرفیت دستگاه همان‌طور که از نام آن پیداست، 300 لیتر است که برای محیط‌های نسبتاً بزرگ مناسب است. این دستگاه معمولاً در صنایع غذایی، رستوران‌ها، هتل‌ها، کارگاه‌های لبنیاتی، مجموعه‌های عرضه کننده محصولات لبنی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وجود صفحه کنترل دما و زمان باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به شکل آسان دمای شیر را در حین پخت تنظیم کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های پاتیل پخت شیر 300 لیتر بابک ماشین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای شیر تخلیه قفلی باکیفیت
  • دارای اجاق
  • مجهز به جنس بدنه استیل درجه یک
  • دارای گیربکس همزن باکیفیت
  • مناسب برای محیط‌های خدماتی

خرید این دستگاه از طریق فروشگاه بابک ماشین مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به استفاده از ظرفیت مناسب محصول، صرفه‌جویی در زمان و نیروی کار، کنترل دقیق دما در حین پخت شیر، حفظ کیفیت مواد اولیه و افزایش راندمان کاری اشاره کرد. جنس دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که مورد تایید وزارت بهداشت قرار دارد. این دستگاه با ویژگی‌های پیشرفته خود قادر است تا از ته گرفتن شیر در حین پخت جلوگیری کند.

از لحاظ میزان مصرف سوخت نیز، دستگاه پاتیل پخت شیر 300 لیتر بابک ماشین در کمترین میزان مصرف سوخت قرار دارد. خریداران بدون نیاز به نیروی انسانی می‌توانند انواع سیالات را درون این دستگاه به نقطه جوش برسانند.

4. دستگاه پاتیل پخت شیر 100 لیتری چندکاره

برخی از دستگاه‌های پخت شیر به دلیل داشتن عایق درونی، برای پخت انواع مواد دیگر نظیر رب و کشک مناسب هستند. این دستگاه به صورت 2 لایه تولید شده است که جنس درونی مخزن از استیل نگیر 304 است. مخزن دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده کنندگان در صورت لزوم می‌توانند آب یا روغن مخصوص را درون دستگاه ریخته تا از حرارت‌دهی غیرمستقیم بهره‌مند شوند.

موتور به کار رفته در دستگاه پاتیل پخت شیر 100 لیتری چندکاره، از نوع گیربکس‌دار قدرتمند با برق 220 ولت است. همزن دستگاه دارای کیفیت 304 نگیر غیرمغناطیسی است که با قدرت بالایی که دارد می‌تواند هم‌زدن مواد را به بهترین شکل انجام دهد. عایق بندی به کار رفته در این دستگاه از نوع پشم شیشه است. وجود شیر تخلیه باعث می‌شود تا افراد به شکل آسان بتوانند با استفاده از اهرم کلاچ‌دار، مایعات درون دستگاه را خالی کنند.

همچنین این محصول دارای قابلیت شستشوی آسان است که به خریداران کمک خواهد کرد تا در صورت نیاز به بهترین شکل مخزن درون دستگاه را تمیزکاری کنند. دستگاه پاتیل پخت شیر 100 لیتری چندکاره، با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه شده است تا خریداران با خیال راحت این دستگاه را برای محیط خدماتی خود خریداری کنند.

5. پاتیل پخت شیر سه جداره هرمز

زمانی که حرارت‌دهی و پخت شیر خام در یک دستگاه حرفه‌ای انجام شود، می‌تواند کیفیت نهایی کار را به بالاترین حد خود برساند. پاتیل پخت شیر سه جداره هرمز به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های پخت شیر است که توسط این برند ایرانی به بازار عرضه شده است. از لحاظ ویژگی‌های ظاهری می‌توان گفت که این محصول دارای کیفیت ساخت بالاست. برند هرمز در تولید این دستگاه از متریال درجه یک استفاده کرده است تا در برابر عوامل محیطی مختلفی، دچار پوسیدگی نشود.

ورق خارجی به کار رفته در تولید این دستگاه دارای ضخامت 1 میلی‌متر است. از لحاظ ساخت ورق داخلی، برند هرمز با انتخاب ورق 2.5 میلی‌متری سعی کرده است تا کیفیت مخزن درونی را افزایش دهد. این دستگاه از یک همزن گیربکسی بهره می‌برد و شیر تخلیه قوی دارد. به کمک شیر تخلیه، افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن محتویات درون مخزن را خالی کنند.

از پاتیل پخت شیر سه جداره هرمز برای گرم کردن آب، پخت رب، کشک، حلیم، سمنو و… می‌توان استفاده کرد. محیط‌های خدماتی برای اینکه بتوانند در یک محیط امن، شیر خام را پخته و نگهداری کنند، بهتر است این دستگاه را با اطمینان خاطر خریداری کنند. برند هرمز برای افزایش اطمینان مشتریان، این محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه کرده است.

6. پاتیل پخت شیر 3 جداره 300 لیتری

شیر خام به دلیل اینکه سرشار از باکتری است، نمی‌توان آن را به صورت مستقیم مصرف کرد، لذا به کارگیری یک دستگاه حرفه‌ای و پیشرفته باعث می‌شود تا افراد بتوانند شیر را میکروب‌زدایی کنند. پاتیل پخت شیر 3 جداره 300 لیتری، یکی از دستگاه‌های کاربردی بازار است که از حجم قابل توجهی تشکیل شده است. با استفاده از این دستگاه می‌توان به شکل قابل توجهی دمای درونی مخزن را بالا برد تا شیر به نقطه جوش برسد.

زمانی که شیر به بالاترین نقطه جوش می‌رسد، آلودگی و باکتری‌های شیر به شکل کامل از بین می‌رود. پاتیل پخت شیر 3 جداره 300 لیتری، با توجه به حجم قابل توجهی که دارد، برای استفاده در دامداری‌ها مناسب است. این محصول از عایق بندی باکیفیت تشکیل شده است تا بتواند حرارت را به شکل یکسان درون مخزن پخش کند. ضخامت ورق به کار رفته در تولید این دستگاه باعث می‌شود تا افراد با خیال راحت بتوانند از آن برای پخت شیر استفاده کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پاتیل پخت شیر 3 جداره 300 لیتری می‌توان به کیفیت ساخت بدنه بالا، طراحی منحصر به فرد، قابلیت‌های دستگاه و کیفیت همزن اشاره کرد. هر یک از موارد بیان شده باعث می‌شود تا افراد با خیال راحت بتوانند این محصول را خریداری کنند. پاتیل پخت شیر 3 جداره 300 لیتری به دلیل اینکه دارای ضخامت بالاتری نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار است، از قیمت بیشتری برخوردار است. افراد با خیال راحت و تضمین کیفیت، می‌توانند این دستگاه حرفه‌ای را برای پخت شیر خریداری کنند.

7. دستگاه شیر پز 500 لیتری بابک ماشین

در حال معرفی بهترین دستگاه‌های پخت شیر هستیم که به دستگاه شیر پز 500 لیتری بابک ماشین رسیدیم. این دستگاه ساخته شده از فلز استیل است که می‌تواند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. میزان مصرف سوخت دستگاه در پایین‌ترین حد خود قرار دارد لذا افرادی که در هنگام انتخاب بهترین دستگاه پاتیل پخت شیر، به مصرف سوخت آن توجه دارند، می‌توانند این محصول را با اطمینان خاطر خریداری کنند.

دستگاه شیر پز 500 لیتری بابک ماشین برای تأمین حرارت از شیوه غیرمستقیم استفاده می‌کند. خرید این دستگاه باعث می‌شود تا محیط‌های خدماتی با کمترین میزان نیاز به نیروی انسانی بتوانند شیر خام را میکروب‌زدایی کنند. کم کردن دمای شیر با استفاده از به کارگیری برج خنک کننده تعبیه شده در دستگاه امکان پذیر است تا دمای دستگاه به میزان مورد نظر تغییر پیدا کند.

از لحاظ ابعاد و اندازه، این دستگاه دارای ظرفیت 500 لیتری است که می‌تواند برای فروشگاه‌های لبنیاتی بزرگ به عنوان یک انتخاب هوشمندانه محسوب شود. این دستگاه از لحاظ طراحی به گونه‌ای طراحی شده است که کمترین میزان تبخیر شیر را داراست. خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر از تهیه آسان قطعات یدکی این محصول، دستگاه شیر پز 500 لیتری بابک ماشین را از طریق فروشگاه بابک ماشین خریداری کنند.

فروشگاه بابک ماشین سعی کرده است تا محصولات برند خود را از لحاظ کیفی، در بالاترین درجه به فروش برساند. در بحث قیمت نیز به نسبت امکانات گنجانده شده در این محصول، قیمت در نظر گرفته شده قابل قبول است.

8. دستگاه پاتیل پخت شیر 70 لیتری با پایه

کسانی که دارای محیط خدماتی کوچک‌تر هستند برای اینکه بتوانند در خرید تجهیزات صنعتی خود صرفه‌جویی کنند بهتر است به دنبال انتخاب محصولاتی باشند که از لحاظ اقتصادی برای آنها مقرون به صرفه است. دستگاه پاتیل پخت شیر 70 لیتری یک محصول فوق‌العاده جمع‌وجور است که برای محیط‌های خدماتی کوچک نظیر فروشگاه لبنیاتی مناسب است.

به نسبت سایر محصولات معرفی شده، این دستگاه دارای پایه است که باعث می‌شود تا برای قرارگیری به فضای نسبتاً بزرگ‌تری احتیاج داشته باشد. این دستگاه برای پخت شیر، برنج و سمنو و… در حجم پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه پاتیل پخت شیر از فلز استیل است تا مقاومت زیادی برابر حرارت داشته باشد.

افراد با پخت شیر در این دستگاه می‌توانند آن را به یک مخزن سرپوشیده انتقال دهند تا از میکروب و آلودگی هوا به دور باشد. این دستگاه از لحاظ ساختاری به دلیل داشتن تفاوت‌های مختلف با سایر دستگاه‌های پخت شیر، از قیمت پایین‌تری برخوردار است. دستگاه پاتیل پخت شیر باعث می‌شود تا هزینه پخت شیر به کمترین میزان خود برسد. کسب و کارهای کوچک که نیاز به یک دستگاه پاتیل پخت شیر باکیفیت و کارآمد دارند، می‌توانند این محصول را با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش خریداری کرده و از آن به بهترین شکل استفاده کنند.

9. دستگاه پاتیل پخت شیر 300 لیتری آیس

برند آیس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه پاتیل پخت شیر است که در تولید دستگاه‌های خود سعی کرده است تا نیاز کسب و کارهای مختلف را در نظر بگیرد. یکی از بهترین دستگاه‌های تولید شده این برند، دستگاه پاتیل پخت شیر 300 لیتری آیس است که از کیفیت بدنه ساخت بالا تشکیل شده است. ظرفیت 300 لیتری این دستگاه برای دامداری‌ها و فروشگاه‌های لبنیاتی مناسب است.

افراد با خرید این محصول می‌توانند شیر خام را درون مخزن دستگاه ریخته و با توجه به داشتن مشعل، حرارت لازم را برای به نقطه جوش رساندن شیر تنظیم کنند. مخزن دوجداره این دستگاه مانع از ورود آلودگی و ترکیب میکروب‌ها با شیر می‌شود لذا استفاده کنندگان دستگاه پاتیل پخت شیر 300 لیتری آیس، با خیال آسوده می‌توانند به آسانی شیر را بپزند.

برند آیس یک برند ایرانی است که با نیازسنجی مشتریان سعی کرده است تا محصولات خود را به نسبت رقبا با قیمت مناسب عرضه کند. این دستگاه دارای شیر تخلیه اهرم‌دار است که باعث می‌شود تا استفاده کنندگان بدون نیاز به فشار زیاد بتوانند شیر تخلیه را باز کرده و محتویات درون مخزن را خالی کنند.

در این دستگاه یک عدد همزن گیربکسی باکیفیت تعبیه شده است که می‌تواند روند هم‌زدن شیر در حین پخت را انجام دهد. این کار مانع ته گرفتن شیر خام در هنگام پخت می‌شود که برای تهیه شیر باکیفیت بسیار کاربردی و ضروری است.

10. دستگاه پاتیل پخت شیر 3 جداره 500 لیتری چندکاره

پاتیل پخت شیر جزو دستگاه‌هایی است که در صنایع غذایی به ویژه صنایع لبنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه‌های حرفه‌ای می‌توان برای پخت شیر، سمنو، حلیم، فرنی و سایر موارد استفاده کرد. دستگاه پاتیل پخت شیر 3 جداره 500 لیتری، یکی از بهترین و محبوب‌ترین محصولاتی است که افراد می‌توانند بر حسب نیاز خود آن را خریداری کنند.

این دستگاه به دلیل داشتن عایق بندی مناسب می‌تواند برای قرارگیری در محیط‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ درجه یک است که با گذشت زمان دچار پوسیدگی نمی‌شود.

از لحاظ متریال به کار رفته در تولید این دستگاه می‌توان گفت که این محصول از جنس بدنه بیرونی استیل نگیر 304 با ضخامت 1 میلی‌گرم تولید شده است. جنس بدنه داخلی دستگاه نیز دارای ورق استیل نگیر 304 با ضخامت 2 میلی‌گرم است. همزن دستگاه از نوع گیربکس‌دار با قدرت 1 اسب بخار است. ترموستات تعبیه شده در پاتیل پخت شیر 3 جداره 500 لیتری همه کاره از نوع میکرومکس است که برای استفاده در طول روز مناسب است.

این دستگاه مجهز به مشعل بسیار درجه یک و باکیفیت است که به دلیل داشتن پایه‌های ثابت می‌تواند فضای کمی را اشغال کند. از لحاظ استاندارد، این دستگاه دارای استاندارد صنعتی است و به دلیل داشتن موتور باکیفیت، از صدای بسیار کمی برخوردار است. کسانی که به دنبال خرید یک دستگاه حرفه‌ای صنعتی هستند می‌توانند این مدل را با خیال آسوده خریداری کنند.

11. دستگاه پاتیل پخت شیر 200 لیتری لبنیاتی

فروشگاه‌های لبنیاتی به دلیل اینکه حجم زیادی از شیر را در طول 24 ساعت نگهداری می‌کنند، نیاز به خرید یک دستگاه مناسب برای این کار دارند. دستگاه پاتیل پخت شیر 200 لیتری لبنیاتی، یک محصول مناسب برای فروشگاه لبنیاتی است که علاوه بر پخت شیر در دمای مناسب و به دور از آلودگی، می‌تواند برای نگهداری شیر جهت جلوگیری از فاسد شدن آن کاربردی باشد.

این دستگاه دارای کیفیت ساخت بالاست و از فلز استیل تولید شده است. ضخامت لایه درونی و بیرونی دستگاه 2 میلی‌متر است که می‌تواند مانع از ورود میکروب و آلودگی به درون محصول شود. شیر تعبیه شده در این محصول از نوع شیر کلاچی استیل نگیر است که باعث می‌شود استفاده کنندگان به آسانی بتوانند سیالات درون مخزن را خالی کنند.

از لحاظ میزان حرارت، گرمای غیرمستقیم ایجاد شده درون مخزن باعث به نقطه جوش رسیدن شیر خام می‌شود. خریداران با طراحی جذاب این محصول می‌توانند در صورت نیاز، مخزن را با آب گرم تمیز کنند تا برای استفاده بعدی آماده شود. این دستگاه دارای 15 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است که باعث می‌شود تا خریداران با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

جمع بندی

شیر به عنوان یک نوشیدنی فاسد شدنی محسوب می‌شود که به صورت خام، حاوی آلودگی و میکروب است. شیر خام را می‌توان با استفاده از دستگاه پاتیل پخت شیر، به نقطه جوش رساند. جوشاندن شیر باعث از بین رفتن آلودگی و میکروب‌های درون آن می‌شود. نگهداری شیر پخته شده در یک مخزن عاری از آلودگی، بسیار مهم است و برای تبدیل به محصولات لبنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه تنوع دستگاه‌های پاتیل پخت شیر بسیار بالاست لذا افراد بر حسب نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند این محصولات را خریداری کنند. در این مقاله به بهترین دستگاه پاتیل پخت شیر پرداخته شده است که افراد با شرایط اقساطی می‌توانند بهترین دستگاه‌های پخت شیر را از طریق فروشگاه بابک ماشین خریداری کنند.

فروشگاه بابک ماشین با حذف واسطه‌های فروش سعی کرده است تا با بررسی نیازسنجی جامعه و کسب و کارهای امروزی، بهترین محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک به فروش برساند. افرادی که نیاز به خرید دستگاه پاتیل پخت شیر دارند، می‌توانند این محصولات را از طریق فروشگاه بابک ماشین خریداری کرده و از آن به بهترین شکل استفاده کنند. مشاوران بابک ماشین همواره آماده پاسخگویی تخصصی به مشتریان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *